Polecamy książkę

male mroczne klamstwa

Sephora Trend Report

sephora

Kalendarium

May 2018
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Podwórko Talentów NIVEA

Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych akcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Celem akcji jest budowa miejsc, które pomogą dzieciom odkrywać ich pasje, zainteresowania i rozwijać drzemiące w nich talenty. Im wcześniej dziecko znajdzie coś, w czym jest dobre, tym lepiej.

nivea 11

W tym roku organizowana jest już druga edycja konkursu. O tym, jak wielkim sukcesem okazała się zeszłoroczna edycja świadczą uśmiechy na twarzach, obecnych na wtorkowej konferencji dzieci ze szkoły podstawowej w Uwielinach, które w zeszłym roku zdobyły wymarzone Podwórko Talentów. Dzisiaj, dzieci mają własną telewizję internetową, a na Podwórku odkrywają swoje pasje.

- Podwórko Talentów NIVEA to ogromny sukces! Tegoroczna edycja zapowiada jeszcze więcej pozytywnych emocji. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie podziału na trzy koszyki - ze względu na wielkość miejscowości. To rozwiązanie sprawi, że nasz konkurs trafi do jeszcze większej liczby odbiorców i każdy będzie miał równe szanse na wygranie wymarzonego Podwórka Talentów - mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Poza wprowadzeniem podziału na trzy koszyki, nowością są także dwie ścieżki - podstawowa, w której należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorska, gdzie do formularza dołączyć należy prezentację lub film prezentujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Zgłoszenia przyjmowane będą do 30 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie www.podworko.nivea.pl

nivea 1

13 marca, w restauracji „Warszawski Sen”, odbyła się konferencja prasowa inaugurująca tegoroczną edycję. Podczas spotkania przedstawiono nowego ambasadora akcji - Filipa Chajzera oraz zaprezentowano najnowsze wyniki badań „Polskie place zabaw”, przeprowadzonych przez  Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA. Wyniki badań skomentowała znana psycholog dziecięca - dr Aleksandra Piotrowska.

- Swój talent odkryłem już jako dziecko. Okazało się, że to umiejętność rozmawiania z ludźmi. Sprawia mi to dużo przyjemności i jestem w tym dobry, dlatego teraz realizuję się jako dziennikarz, a każdy dzień pracy daje mi wiele radości. To bardzo ważne, żeby ten talent znaleźć jak najwcześniej. Podwórko Talentów NIVEA jest zaprojektowane w taki sposób, że pomaga odkrywać talenty naukowe, sportowe i artystyczne. Dzięki temu, dzieci mogą wcześnie zacząć je rozwijać i pielęgnować, a co za tym idzie, w przyszłości, czerpać przyjemność ze swojej pracy, podobnie jak ja! - mówi Filip Chajzer.

W trakcie spotkania zostały również zaprezentowane wyniki, przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, badań na temat spędzania czasu wolnego przez dzieci. Badania wykazały, że należy zachęcać dzieci do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu - infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Przestrzeń tą wypełnia NIVEA dzięki akcji Podwórko Talentów. Wyniki skomentowała obecna na spotkaniu psycholog dziecięca dr Aleksandra Piotrowska z Uniwersytetu Warszawskiego.

- To nie jest tak, że współczesne dzieci nie chcą bawić się na placach zabaw. Musimy pamiętać, że zwykła piaskownica, czy huśtawka nie są dla nich interesujące. Musimy dać dzieciom coś, co wzbudzi ich wewnętrzną ciekawość, co da im możliwość odkrywania świata i, co bardzo ważne, będzie uczyć poprzez zabawę. Takie rozwiązanie proponuje nam Podwórko Talentów NIVEA. Dzieci mogą rozbudzać swoją kreatywność, uczyć się jednocześnie fajnie spędzając czas. To miejsce wyjątkowe na tle innych placów zabaw - mówi dr Aleksandra Piotrowska.

© 2009-2014 Wypoczynet.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron internetowych netsites.pl
Opublikowane na stronach Wypoczynet.pl informacje oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.