Polecamy książkę

zmierzch tudorow

Sephora Trend Report

sephora

Kalendarium

January 2019
Mo Tu We Th Fr Sa Su
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Ważne informacje i porady

5 zasad bezpiecznego wypoczynku na stoku

Za oknem coraz zimniej, a na stokach właśnie zaczyna się zimowe szaleństwo. Jego amatorzy czekają na sezon cały rok! By cieszyć się nim w pełni, warto zadbać o komfort i bezpieczeństwo. Przedstawiamy 5 zasad bezpiecznego zimowego wypoczynku.

bezpieczny wypoczynek 1

Czytaj więcej...

Kampania edukacyjna - Czadowe domy

Większość Polaków (78%) posiada urządzenia typu grzejnik, bojler, kocioł centralnego ogrzewania lub piecyk, które są zasilane paliwami takimi jak: gaz ziemny, węgiel, drewno, gaz w butlach albo olej opałowy.

Honeywell XC100 Kuchnia

Jednak, aż ¾ osób nie wie, że mogą one spowodować zatrucie tlenkiem węgla. Te i inne alarmujące statystyki wykazało badanie społeczne* przeprowadzone w wrześniu 2014 przez instytut ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Honeywell Sp. z o.o.

Czytaj więcej...

Bezpieczny, bo widoczny!

Akcja społeczna "Bezpieczny, bo widoczny" prowadzona pod patronatem Komendy Głównej Policji i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ma za zadanie propagować i uświadamiać, jak ważne jest noszenie odblaskowych elementów garderoby przez dzieci.

 bezpieczny bo widoczny logo


To dzięki nim możemy znacznie zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych na drogach! Kampania ma przypominać zarówno rodzicom, jak i samym dzieciom o konieczności ich noszenia. Dzieciaki mają przekonać się, że noszenie odblasków to nie "obciach", a stylowy, mądry i bezpieczny wybór! Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat bezpieczeństwa dzieci, ale także realna zmiana - pojawienie się na ulicach świecących punkcików oznaczających ŻYCIE!

Czytaj więcej...

IKEA ożywia dziecięce marzenia

IKEA zachęca dzieci do udziału w wyjątkowym konkursie, który realizowany jest równolegle we wszystkich sklepach IKEA na całym świecie. Główną ideą konkursu jest narysowanie przez dzieci ich wymarzonego pluszaka, który będzie miał szansę stać się prawdziwym - takim ze sklepowej półki.

 Ikea pluszaki dla edukacji

Powstałe na podstawie dziecięcych projektów pluszaki, już w przyszłym roku trafią do sklepów IKEA, jako kolekcja limitowana i podobnie jak pozostałe będą pomagać w ramach kolejnej edycji akcji "Pluszaki dla Edukacji". Konkurs jest otwarty dla wszystkich dzieci w wieku do 12 lat. Potrwa do 7 grudnia 2014 roku.

Czytaj więcej...

Wybierz produkt AVON z Różową Wstążką i wesprzyj walkę z rakiem piersi!

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi - zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki AVON. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

Avon rozowa wstazka

Marka AVON prowadzi już 17. kampanię propagującą profilaktykę w walce z rakiem piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką. W tym roku marka AVON przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci AVON Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

Czytaj więcej...

© 2009-2014 Wypoczynet.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron internetowych netsites.pl
Opublikowane na stronach Wypoczynet.pl informacje oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.