Polecamy książkę

rebis dlaczego

WOŚP

logo wosp

Kalendarium

May 2017
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Velvet miękki jak aksamit…

Velvet istnieje na rynku od 20 lat i bardzo dynamicznie się rozwija. Podobnie jak my i otaczający świat. W latach 90. korzystaliśmy z chusteczek Velvet, śmiejąc się do łez podczas oglądania talk show "Wieczór z wampirem" lub serialu  "Ally McBeal". Nosiliśmy dzwony i nuciliśmy piosenkę ze słynnej reklamy - "Velvet miękki jak aksamit...".

velvet 20 logo

We współczesnym zabieganym świecie niezwykle ważne jest dla nas, żeby wyłączyć się i znaleźć czas na chwilę szczęścia i przyjemności, którą Duńczycy nazywają "hygge". Pojawia się ona, kiedy siadamy wygodnie na kanapie z ciekawą książką albo rozkoszujemy się pysznym posiłkiem z rodziną i przyjaciółmi.

Marka Velvet od 20 lat pomaga nam w codziennych zadaniach, a także towarzyszy w cudownych chwilach przyjemności. Jest z nami każdego dnia, gdy oddajemy się błogiemu relaksowi, ale także wtedy gdy ocieramy łzy wzruszenia, szczęścia i radości, kiedy gotujemy z naszymi dziećmi, a także kiedy przychodzą do nas znajomi na kolację.

VELVET 20LAT

Duńczycy mają hygge - swoją filozofię szczęścia. Według nich hygge przenika wszystkie aspekty codzienności: od wystroju wnętrz po gotowanie. Dla Duńczyków ważne jest, żeby odnajdywać i tworzyć hygge, docenić znaczenie tych momentów, kiedy we współczesnym zabieganym świecie mamy czas dla siebie i bliskich, możemy po prostu być i czerpać z tego przyjemność. A jaki jest polski klucz do szczęścia i odnajdywania chwil radości? Jak wspiera nas w tych chwilach marka Velvet?

Polski klucz do szczęścia wg. socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego - Agaty Grabowskiej.

Słownik polsko-duński definiując hygge przywołuje słowa takie jak „przytulność”, „wygoda”, „ciepło”. W języku polskim nie mamy jednego słowa, które byłoby jednoznacznym odpowiednikiem hygge. Nie oznacza to jednak, że Polacy nie tworzą wokół siebie atmosfery hygge. Niewiele jest podobieństw między Polską a Danią, a jednak fakt, że słowo hygge staje się coraz bardziej popularne także w Polsce, świadczy o tym, że cenimy podobne wartości, poszukując w codziennym życiu komfortu i odpoczynku.

Polska kultura, podobnie jak duńska, jest kulturą opartą na wartościach rodzinnych. Dbamy o nasze relacje z bliskimi i mimo wielu innych możliwości rozrywki, są one dla nas źródłem radości.

velvet travel

Komfortowo i w klimacie „hygge” chcemy czuć się nie tylko w domu, ale także w pracy czy na spacerze. 

We wszystkich tych chwilach towarzyszą nam produkty Velvet. Nawilżany papier toaletowy Velvet warto zawsze mieć pod ręką, nie tylko w domowej łazience, ale także w torebce czy bagażu podręcznym, który zabieramy na wakacje. Dzięki temu produktowi zawsze mamy poczucie czystości i świeżości. Okazuje się on niezwykle przydatny, gdy po całym dniu pracy wybieramy się na randkę czy relaksującą jogę.

Miękkie i delikatne chusteczki higieniczne Velvet nosimy w torebkach, plecakach lub kieszonkach jeansów. Wyróżniają się one nie tylko różnymi wielkościami paczuszek, ale także ładną grafiką na opakowaniach. Na nowych chusteczkach higienicznych Velvet emocje znajdują się sentencje, które wywołują uśmiech i wprowadzającą nas w hyggelig nastrój.

Natomiast chusteczki uniwersalne Velvet kryją się w pięknych, mniejszych lub większych pudełeczkach. Zmieszczą się na każdym stole, stoliku, biurku, blacie kuchennym i wszędzie tam, gdzie są nam potrzebne. Dodatkowo dekorują nasze wnętrza, wprowadzając przytulną, pełną komfortu atmosferę. Od niedawna chusteczki uniwersalne Velvet możemy kupić także w wersji travel pack - mniejsze, bardziej kompaktowe pudełko mieści się do dziecięcego wózka, bocznej kieszeni w drzwiach samochodu, a także w samolocie.

www.swiatvelvet.pl

 

© 2009-2014 Wypoczynet.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron internetowych netsites.pl
Opublikowane na stronach Wypoczynet.pl informacje oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.