Polecamy książkę

zmierzch tudorow

Sephora Beauty Lab

SEPHORA BL

Kalendarium

March 2019
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jedno z najgorętszych wydarzeń w Warszawie - Sephora Trend Report!

Podczas 3-dniowego święta trendów, Sephora wraz z ekspertami świata mody i piękna serwować będzie bezpłatne konsultacje i usługi w trendach sezonu wiosna-lato 2016. 

indeks

Pełen blasku Nude Glowy, elegancki Nude Glamour, czy modelujący twarz Nude Bronze? W której odsłonie makijażu nude zakochasz się wiosną? Sprawdź nieograniczone możliwości ponadczasowego nude podczas Sephora Trend Report! - od dyskretnych, dziewczęcych looków po wypracowany, wieczorowy makijaż w neutralnych barwach.  

To nie wszystkie atrakcje - na odwiedzających czekać będą też styliści fryzur Bumble & Bumble, malowanie paznokci w trendzie nude oraz ekspresowy zabieg relaksacyjny marki Origins. Podczas wiosennego Trend Report skorzystać będzie można również bezpłatnie z warsztatów profilowania zapachowego z certyfikowanym senselierem - Martą Siembab - i odkryć zapachy, które najlepiej oddają Twoją osobowość. Być może to jedna z nowości od Jimmy Choo, Carven, Kenzo, Givenchy, Ferragamo, Missoni lub Carolina Herrera? Sprawdź!

SEPHORA tRENDY

- Sephora Trend Report to cykliczne wydarzenie, podczas którego wraz z gośćmi specjalnymi odkrywamy trendy i dajemy możliwość wszystkim chętnym swobodnego ich testowania. Nie inaczej będzie podczas zbliżającej się edycji. W sobotę, 5 marca, makijaże proponowane na sezon wiosna-lato przedstawią Hector Espinal - makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA, a także Clare Read (Burberry), Sebastian Gradzik (Smashbox), Sebastian Bukowski (Givenchy), Dariusz Kotarski (Estee Lauder) oraz makijażysta marki Dior - mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska.

Sprawdź na sobie trendy sezonu wiosna-lato! Zrób sobie selfie i podziel się swoim nowym lookiem na Facebooku lub Instagramie. Zgarnij urodowe nagrody! Umów się na bezpłatne spotkanie z ekspertami marek Burberry, Dior, Estee Lauder, Givenchy, Smashbox, i Sephora (przez infolinię Sephora tel.: 801 801 400 i 12 682 84 94), z których skorzystać można przez wszystkie 3 dni Sephora Trend Report, lub po prostu wpadnij w dogodnym dla siebie czasie na bezpłatne, expressowe stylizacje bez zapisów.

Nowości i trendy na sezonu odkryjesz też dzięki Trend Book, czyli kompendium wiedzy na temat jesiennych nowości w kosmetyce oraz modzie, dostępnym na www.sephora.pl oraz  na blogmakijaż.pl, videoblogu Sephora, na którym najlepsze makijażystki Sephora prezentują jak krok po kroku wykonać makijaż w trendzie. Zobaczysz tu m.in., jak wykonać najgorętszy makijaż sezonu - nude www.blogmakijaz.pl

4-6 marca w warszawskiej Arkadii, poznaj i przetestuj na sobie najgorętsze nowości kosmetyczne i trendy makijażowe podczas Sephora Trend Report.

Czeka aż 16 stanowisk serwisowych! Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji z ekspertami makijażu, stylizacji fryzur, manicure, pielęgnacji i zapachów. W sobotę, o godzinie 15.00 - kulminacyjne show - pokaz mody oraz makijaży rozpoczynającego się sezonu.

Więcej informacji na www.sephora.pl

Filmiki i zdjęcia z wydarzenia znajdziecie na https://www.facebook.com/sephorapolska/

 

***

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji.
Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii m.in. TAG Heuer.

© 2009-2014 Wypoczynet.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron internetowych netsites.pl
Opublikowane na stronach Wypoczynet.pl informacje oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.