Polecamy książkę

zmierzch tudorow

Sephora Trend Report

sephora

Kalendarium

October 2018
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

SEPHORA - Trendy makijaż jesień 2018

W tym sezonie na wybiegach królowały usta w klasycznych odcieniach czerwieni. Idealny, hipnotyzujący duet  tworzyły w połączeniu ze złotem na powiece i złotym łukiem kupidyna na górnej wardze.

SEPHORA TR 1

Hot trend tego sezonu to również oko rozświetlone srebrem w wewnętrznym kąciku oka, które w połączeniu z czarną kredką w dolnej linii wodnej oka oraz delikatnie podkreślonymi ustami, tworzy look na każdą okazję. Tej jesieni blask jest nadal gorącym trendem. Stawiamy na holograficzny blask mieniącym się różem i złotem, który łączymy z lśniącymi, matowymi ustami.

- Jesienny look obok 3 wiodących trendów, sfokusował się też na eyelinerze, ale w nieco nowej, graficznej formie - występuje na części powieki lub w kąciku oka - mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska. W inspiracjach prym wiodą lata 90-te charakteryzujące się miękkim rozłożeniem cieni, róży, stąd też choćby powrót do efektów holograficznych w lokach lansowanych podczas pokazów mody - dodaje Sergiusz Osmański.

Najgorętsze nowości kosmetyczne sezonu, a także modowe inspiracje prosto z wybiegów znajdziesz w kultowym Sephora Trend Book. Przewodnik po trendach jesieni 2018 znajdziesz na http://sephorapolska.pl oraz na www.blogmakijaż.pl - videoblogu Sephora, gdzie najlepsze makijażystki Sephora w krótkich filmikach instruktażowych zdradzają tajniki perfekcyjnego makijażu w trendzie i pokazują krok po kroku, jak go wykonać.

Przetestuj trendy na własnej skórze i przekonaj się jakie to proste!

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl

SEPHORA TR

Foto: materiały prasowe Sephora Trend Report Jesień 2018. Warszawa, Arkadia

© 2009-2014 Wypoczynet.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron internetowych netsites.pl
Opublikowane na stronach Wypoczynet.pl informacje oraz ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.